Alma Ras u pregovorima za izvoz u Hrvatsku, Sloveniju i Dansku

Alma Ras u pregovorima za izvoz u Hrvatsku, Sloveniju i Dansku

Najpoznatiji brend finog rublja u Bosni i Hercegovini, kada se uzmu u obzir i domaći i strani, i lider u ovom segmentu na domaćem tržištu, kompanija “Alma Ras”, proslavila je prije nekoliko dana 19. godišnjicu uspješnog rada.

Kompanija je to koja je prve korake počela 1998. godine kao mala obiteljska radionica u Olovu, da bi danas postala to što jeste – lider na tržištu.

Tome u prilog ide i nedavno istraživanje koje je obavila agencija GfK BiH, na nacionalno reprezentativnom uzorku, što je ovoj kompaniji opravdalo očekivanja da je najprepoznatljiviji brend u segmentu finog rublja i spavaćeg programa u BiH.

– U protekloj godini zaposlili smo 227 novih radnika, a početkom ove godine u pogonu u Visokom je izgrađen i novi objekt za odjele krojenja, pakovanja i skladišta, zahvaljujući kojem je dodatno zaposlen 31 radnik. Kao uspješna kompanija, uvijek se suočavamo s nekim izazovima, a baš su istraživanja pokazala da veliki udio u prodaji finog rublja otpada na nelojalnu konkurenciju, koja se odnosi na prodaju na pijacama i štandovima. To čini skoro 30 posto od ukupne količine prodatog rublja. Također, jako je veliki direktni uvoz s Dalekog istoka po jako niskim cijenama. Jeste da je to roba dosta lošijeg kvaliteta, ali to veoma ometa domaću proizvodnju i utiče na ukupni rezultat. Međutim, mi se borimo, a do sada su kvalitet, stalna ulaganja i stalni angažman našeg osoblja pokazali da se može opstati i u takvoj situaciji, kazao je za Oslobođenje Rasim Memagić, izvršni direktor kompanije “Alma Ras”.

Kada je u pitanju izvoz, “Alma Ras” trenutno najviše izvozi u zemlje regije, najviše u Crnu Goru i Makedoniju, a trenutno je i u pregovorima za Hrvatsku, Sloveniju i Dansku. Kako nam je kazao Memagić, to su tržišta koja trenutno opslužuju, a cilj im je da u narednom periodu postanu jedan od lidera, među tri najveća proizvođača, i na tim tržištima.

Danas ova kompanija raspolaže s pet proizvodnih pogona, trinaest maloprodajnih objekata, tri outleta, te tri franšizna partnera s više od 1.000 zaposlenih.

– Ove godine planiramo zaposliti novih 80 radnika, uglavnom na postojećim lokacijama, planiramo i širenje postojećih proizvodnih linija. Akcenat nam je na usavršavanju organizacije i procesa u proizvodnji, uvodimo i novi IRP sustav, što je zaista velika investicija za nas u ovoj godini, a koja će nam omogućiti dalji razvoj i rast, te usavršavanje procesa automatizacije, proizvodnje, prodaje, poručio je Memagić, piše Oslobođenje.

Vezani članci

Leave a Reply