Startup Vidiovo donosi inovacije u medijsko okruženje BiH

Startup Vidiovo donosi inovacije u medijsko okruženje BiH

“Vidiovo“ novi projekt, StartUp iz Networksa koji je rođen iz prijeke potrebe ne samo da se uvede inovacija ili novina u medijsko okruženje u BiH i na Balkanu, već i da se ciljano promijeni što ustvari mogu mediji i novinarstvo značiti kao katalizatori društvenih promjena, ali i da se promijeni kako ljudi (bili to Bosanci i Hercegovci, Hrvati, Srbi, nije bitno) gledaju na medije.

Svoj rad su najavili prvim videom u kojem tematiziraju gužve u prometu koje se svakog petka događaju u Sarajevu. Koliko vama treba petkom do kuće i kako riješiti taj problem, samo su neka od pitanja koja postavljaju.

Projekt menadžer “Vidiovo” Nedim Hadrović kaže kako su bili vođeni primjerima iz SAD-a, Velike Britanije i drugih europskih zemalja, gdje su već inaugurirani ovakvi slični projekti koji već aktivno imaju djelovanje na javno mnijenje, na političke procese, na društvene pomake.

“Odlučili smo se tu formulu primijeniti na lokalno tržište, adaptirajući ga lokalnim senzibilitetima. I moram se pohvaliti da je do sada reakcija bila stvarno pozitivna, od ljudi, od novinara, od startup zajednice. Znam da se vežemo uz debitantski video koji je imao za cilj da prikaže i statističko stanje kakvo jeste u KS-u danas, ali i grandioznost grada u kojem živimo”, kazao je Hadrović, napominjući kako će se doslovno doticati svih tema, kako lokalnih, tako i međunarodnih. “Mislim da naš prvi video upravo iskazuje dio naše filozofije kojom smo vođeni: ispričaj nešto na najobjektivniji način moguće (koliko god objektivnost bila teoretski nemoguća u medijima), bez autorskih opaski, i prikaži nešto sa što više pozitivnošću i ljepotom što je to moguće.”

“Vidiovo” je dašak svježeg zraka u medijskom i poduzetničkom okruženju koji će vjeruju ljudi koji stoje iza njega svakom dobro doći.

“Trenutno imamo više tajnih projekata unutar ‘Vidiovo’, i više planova o tome kako se želimo i planiramo širiti i razvijati diljem Balkana, ne samo unutar BiH”, kaže Hadrović, naglašavajući kako će njihov naredni projekt na kojem rade kombinirati tehnologiju i medije na najbolji način. “Planiramo da promijenimo navike potrošača na najzdraviji mogući način. Mislim da je u pitanju samo dobra volja ljudi i shvaćanje toga kao nečega što je dobro po budućnost okruženja u kojem svi živimo. Ali mi smo upravo tu da bi mogli na neki nepristrasni način utjecati na to, da bi mogli ukazati na pozitivne buduće efekte bilo koje društveno-političke promjene – ne samo novog Zakona o sigurnosti prometa (ZOBS-a.)”

Na kraju razgovora Hadrović kaže kako nije bitno hoće li biti prvi ili će neko drugi biti prvi, ne izmišljamo toplu vodu. Bitno je kaže da se pokrene drugačiji način da saznajemo stvari, da čitamo vijesti i da gledamo priče.

“Vidiovo jeste to. I postajat će sve više katalizator za društvene promjene koje svi mi želimo da vidimo, jer nas motivira to što ljudi toplo i pozitivno reagiraju na priče koje obrađujemo (i način na koji ih obrađujemo) i zahvalni smo neizmjerno na tome”, zaključuje Hadrović.

Vezani članci

Leave a Reply