Treneri se kunu – ovo je najbolja vježba za uži struk

Treneri se kunu – ovo je najbolja vježba za uži struk

Da biste dobili uži struk morate raditi puno vježbi za trbušne mišiće, truditi se maksimalno skinuti naslage s trbuha i pritom ne zaboraviti ni vježbe za donji dio leđa kojima ćete stanjiti izdajničke jastučiće koji vire iznad pasice hlača.

Za sve to trebate biti predani vježbi, trenirati redovno, i raditi gomile vježbi s kojima ćete pokrenuti cijelo tijelo i dodatno – ciljano utjecati baš na to područje.

No, stručnjaci u posljednje vrijeme sve više ističu neke malo manje poznate, a tako učinkovite vježbe baš za taj, i ženama i muškarcima prilično veliki problem – proširen struk.

Zato i mi slušamo njihov savjet te predstavljamo samo jednu, po njima najbolju vježbu za područje struka, odnosno središnjeg dijela tijela.

Postavite se u pozu klasičnog planka na laktovima, dobro učvrstite i poravnajte svoje tijelo, a potom rotirajte cijeli donji dio tijela rotirajući kukove i gurajući ih što niže prema podu, s obje strane naizmjenično.

Vježbu počnite raditi 20 sekundi, koliko god ponavljanja možete napraviti te svaki dan vježbu produžite za 5 sekundi.

U tjedan dva morali biste već osjetiti promjene na širini vašeg struka, a da ne govorimo i o svim drugim učincima koje će ostaviti na vašoj jezgri, rukama, ramenima, nogama, bokovima.

Vezani članci

Leave a Reply