Jeste li svjesni važnosti komentara kupaca za vašu online trgovinu?

Jeste li svjesni važnosti komentara kupaca za vašu online trgovinu?

Potrošači su sve informiraniji i zahtjevniji, besplatna dostava i popusti više nisu dovoljan poticaj da svoju kupovinu izvrše upravo u vašoj trgovini. Veliku važnost ima odlično iskustvo kupovine i zbog toga se obraćaju drugim potrošačima koji već imaju iskustvo s određenim brendom ili trgovinom. Komentari i ocjene kupaca postaju učinkovitiji od oglašavanja. Jeste li znali da na hrvatskom tržištu postoji institucija koja vam nudi pogled u mišljenja vaših kupaca odmah nakon izvršene kupovine?

Kupci su za proizvod koji ima objavljen komentar spremni platiti više. Prema podacima Trustpilot-a čak 89 % kupaca reklo je da bar ponekad čita komentare prilikom online kupovine. To je jednostavan način da dobijete dojam što vaše stranke misle, što ih brine i što žele. Ako ih pozovete da ostave komentar, to je kao da ih pozivate da započnu dijalog s vama i vašom tvrtkom. Neka vas ne uznemire negativni komentari! Odgovaranjem nezadovoljnim strankama pokazujete svim potencijalnim kupcima da ste tvrtka koja sluša svoje kupce, reagira i pomaže im riješiti probleme.

Prikupljene komentare možete dijeliti na društvenim mrežama i koristiti ih u svrhu marketinga. Vaša tvrtka može profitirati od objavljivanja komentara, jer na taj način dijelite pozitivna iskustva svojih kupaca, te označavate svoju digitalnu prisutnost kao transparentnu i vrijednu povjerenja. Dobro je da analizirate komentare, jer tako možete otkriti slabe točke prije nego počnu utjecati na poslovanje, otkriti trendove kojih u suprotnom ne biste bili svjesni, te generalno popraviti korisničko iskustvo.

Komentari su iz perspektive potencijalnih kupaca izuzetno važni. Prema istraživanju Shopper’sMind 2017, najvećem istraživanju online kupovine u Hrvatskoj u izvedbi tvrtke sMind d.o.o i agencije Valicon, u kojem je sudjelovalo 4125 hrvatskih korisnika interneta, skoro četvrtina je izjavila da su im prilikom online kupovine vrlo važne ocjene i mišljenja kupaca o proizvodima. Mnogi su otkrili i da su prije odluke o kupovini uspoređivali komentare i ocjene, te ih je upravo to motiviralo na završni korak – kupnju.

Prema istraživanju Hearing the Voice of the Consumer 2017, čak 8 od 10 kupaca za proizvod s komentarom spremno je platiti više. Istina je da će kupci prije vjerovati savjetima stranaca nego bilo kakvim reklamama. Jasno je i zašto, pretpostavlja se da drugi kupci nemaju ništa od toga da vas preporučuju, a vi sigurno imate. Kada počnete brinuti o komentarima, kupci i njihovo iskustvo su vam na prvom mjestu. Što to točno znači? Vaš posao će biti uspješan. Za vašu tvrtku su stranke koje se vraćaju ono što vas čini boljima od konkurencije. Postajete tvrtka koja uistinu brine o svojim kupcima.

 

 

Vezani članci

Leave a Reply