Znate li koliko je kardio vježbi potrebno za izgubiti pola kilograma?

Znate li koliko je kardio vježbi potrebno za izgubiti pola kilograma?

Jeste li se ikada pitale koliko točno kardio vježbi tjedno morate napraviti da biste izgubile, primjerice, jedan kilogram? Hm, čak i ako niste, odmah da vas pripremimo, odgovor na ovo je – poprilično puno.

Profesionalni trener Austin Lopez tvrdi kako bismo za početak trebali naučiti bazične informacije o tome kako funkcionira naše tijelo. “3.500 je broj kalorija koji se nalazi u pola kilograma masti, stoga je upravo to broj kalorija koje biste trebali ‘istopiti’ tijekom tjedna, ako u tom periodu želite izgubiti pola kilograma”, tvrdi Lopez.

A kako to točno izgleda trening koji troši 3.500 kalorija tjedno? Ovako nekako (u tri različite varijante):

Treća je opcija naizgled najprimamljivija, ali zapravo najmanje učinkovita

– 30 minuta kardio sesija dnevno tijekom perioda od sedam dana i zdrava prehrana s prosječnim brojem kalorija koji odgovara vašoj građi i tipu tijela
– pet dana kardio vježbi od također 30 minuta dnevno i nešto laganija prehrana
– od 0 do 3 dana kardio vježbi 30 minuta dnevno i prehrana koja uključuje minimalan broj kalorija
Iako nam se treća opcija može činiti najprimamljivijom, Lopez upozorava kako je ona zapravo najmanje zdrava i vrlo brzo postaje potpuno neučinkovita.

Što misle ostali fitness stručnjaci? Uglavnom, nemojte pretjerivati

Osobna trenerica Mahri Relin tvrdi kako svojim klijentima najradije preporučuje kardio trening pet dana tjedno (dnevno je to otprilike 30 do 45 minuta), dok fitness trenerica mnogih velikih zvijezda, Katherine Greiner, preporučuje ili kardio vježbe koje traju od 30 do 45 minuta ili pak HIIT treninge za koje je dnevno potrebno izdvojiti 20 minuta (u intervalima).

Ipak, najvažnije je NE PRETJERIVATI. “Kardio treninzi mogu dovesti do iznimno snažne gladi jer naše tijelo traži da nadomjestimo sve izgubljene kalorije, pa čak i koju više. A kad se naše tijelo susreće s prevelikim količinama kardio vježbi, moguće je da će doći do premorenosti, što zapravo može dovesti i do dobitka kilograma”, objašnjava Greiner.

Vezani članci

Leave a Reply