Heineken povlači rasističku reklamu

Heineken povlači rasističku reklamu

Div u proizvodnji lager piva, Heineken, odlučio je povući svoju reklamu za niskokalorično pivo Heineken Light čiji je motiv bio “Lighter is better”. Kompanija je reklamu uklonila nakon što je na njihov propust ukazao popularni američki reper Chance The Rapper.

“Nekad, svijetlije je bolje.”
30 sekundna reklama prikazuje novi Heinekenov proizvod koji sadrži samo 99kcal u jednoj boci. U reklami, boca piva se kreće od jednog do drugog vlasnika tamne puti koji ju ne diraju. Na kraju ta boca završi kod žene svijetle puti uz kratku poruku: “Sometimes, lighter is better”.

Prvi koji je reagirao na tu objavu je Chance The Rapper:

“Mislim da to rade zbog medijske pažnje”
Nakon medijske pažnje reagirali su iz Heinekena te se ispričali za propust:

“Desetljećima, Heineken radi marketinške kampanje koje nas zbližuju, a ne rastaju. Iako imamo osjećaj da se reklama odnosi isključivo na Heineken Lighter pivo, pogriješili smo, prihvaćamo povratnu informaciju i uzimamo ju k srcu, a ovu će lekcija utjecati na slijedeće kampanje.”

Nakon medijske pažnje i pogrešnih tumačenja njegovih riječi, reper Chance je odlučio ponovo istaknuti da ga smeta to što misli da namjerno ubacuju rasističke poruke kako bi ostavrili brand awerness:

 

 

 

Vezani članci

Leave a Reply