I pivare osjećaju pad kupovne moći: Ljudi traže jeftine alternative

I pivare osjećaju pad kupovne moći: Ljudi traže jeftine alternative

Banjalučka pivara prošle godine je povećala prodaju na 483 hiljade hektolitara, što je rast od 2 posto u odnosu na prethodnu godinu. Tržišni udio time je odstigao 24 posto na prostoru BiH, po čemu je ovo vodeća pivara u BiH.

Nicholas Penny, direktor pivare, u izjavi uz godišnji finansijski izvještaj, napisao je da prihod od prodaje kaska iza obima, „što potvrđuje da je pristisak na kupovnu moć potrošača izuzetan“.

Širom zemlje svjedoci smo pritisku na raspoloživi prihod stanovništva, a uz to, naročito u ruralnim sredinama, odlasku sve većeg broja radnosposobnih ljudi iz zemlje. Ovi negativni trendovi se odražavaju na sve firme koje proizvode robu široke potrošnje”, naveo je Penny i dodao:

“Ovaj efekat je najvidljiviji u smanjenoj konzumaciji u kafićima, te porastu prodaje jeftinih kategorija piva u maloprodajnim trgovinskim objektima, što je dodatno pogoršano izuzetnim obaranjem cijena piva, koje međunarodne pivare uvoze naročito iz Srbije.”

Inače, Banjalučka pivara je u 2017. ostvarila profit od 6,3 miliona KM, što je za 2,3 posto više nego prethodne godine.

Pivara je prošle godine nastavila ulaganja u poboljšanja u proizvodnji, a fokus su bila ulaganja u nepovratna pakovanja čiji udio u ukupnoj proizvodnji raste, s obzirom na ostvareni rast izvoza.

Značajno su povećali i ulaganja u održavanje. Ostvarili su dobar napredak u programu usmjerenom na povećanje produktivnosti, te u značajnom smanjenju utrošaka.

Vezani članci

Leave a Reply