Trenerica Tajma Bajrović: Vježbanje nakon poroda

Trenerica Tajma Bajrović: Vježbanje nakon poroda

Profesorica sporta i fizičke kulture Tajma Bajrović za VIPmagazin čitatelje i čitateljice svakoga tjedna dijeli savjete o svijetu sporta i kulture življenja. Već dugo godina vodi vlastiti rekreaciono-zabavni centar „Allegra“ kroz koji su prošle tisuće zadovoljnih klijenata koji su svoju fizičku spremnost podigli na veću razinu.  Ukoliko već niste, vrijeme je da se pokrenete i počnete raditi na sebi, a naša trenerica će Vam, nadamo se, pomoći u tome.

Nakon poroda najveće zadovoljstvo je vaše dijete,postali ste majka i pred vama je period pun sreće i zadovoljstva. Dok ne prođe određeno vrijeme kada shvatite da se sebi niste posvetili i da vaše tijelo ima vidne nedostatke. Trbuh koji je ostao veliki ili ispuhao i mlitav, guza koja visi ili jednostavno imate prevelik broj kilograma…

Prema nekim ispitivanjima samo tri posto mama zadovoljno je svojim tijelom nakon porođaja. Naravno da se možete vratiti u staru formu, ali to se neće dogoditi preko noći. Dajte sebi godinu dana – tek nakon godinu dana trebali biste se zabrinuti ako vam ostanu suvišni kilogrami nakupljeni u trudnoći. Kako, dakle, početi? Prvo ćete otići kod svog ginekologa koji će vam dati zeleno svjetlo za vježbanje. Vježbanje će vam pomoći da ojačate tijelo,možda nećete gubiti na težini, ali na centimetrima sigurno hoćete pa je bolje da kao pokazatelj napretka koristite svoju odjeću. Koristit će vam svaki oblik tjelesne aktivnosti koji će vam ubrzati puls – od brzog hodanja do aerobika.

I ne zaboravite da vježbanje nosi i druge dobrobiti osim ljepšeg tijela. Vježbanje vam također omogućuje i malo dragocjenog vremena za sebe. Ujedno ublažava stres i poboljšava san. Aerobik, ples ili trčanje mogu sagorjeti 500 i više kalorija na sat. Ove se aktivnosti ne preporučuju prije nego što prođe dobrih šest mjeseci od porođaja. No žene koje su u jako dobroj formi – sportom su se bavile i prije porođaja i u trudnoći – mogu početi i ranije. Što se tiče hrane, unosite složene ugljikohidrate jer vam trebate energiju za vas i vašu bebu. Unosite puno voća umjesto slatkiša i puno povrća kako bi krvna slika bila dobra. Obavezno piti puno filtrirane vode ili prirodnih sokova. Jesti često ali pomalo. Pored aktivnosti koju ćete uvesti obavezno pješačiti sa bebicom u kolicima. Nakon ovakvih poteza sigurno ćete uživati u punom smislu te riječi!

“Ljudsko je tijelo park u kojem je volja glavni vrtlar. “

William Shakespeare

Više informacija o našoj trenerici možete naći na njezinim profilima na Facebooku i Instagramu.

Vezani članci

Leave a Reply