Trenerica Tajma savjetuje: Odlična motivacija može biti da na sebe gledate kao na dvije osobe!

Trenerica Tajma savjetuje: Odlična motivacija može biti da na sebe gledate kao na dvije osobe!

Profesorica sporta i fizičke kulture Tajma Bajrović za VIPmagazin čitatelje i čitateljice svakoga tjedna dijeli savjete o svijetu sporta i kulture življenja. Već dugo godina vodi vlastiti rekreaciono-zabavni centar „Allegra“ kroz koji su prošle tisuće zadovoljnih klijenata koji su svoju fizičku spremnost podigli na veću razinu.  Ukoliko već niste, vrijeme je da se pokrenete i počnete raditi na sebi, a naša trenerica će Vam, nadamo se, pomoći u tome.

Odlučili ste ovog proljeća sigurno krenuti sa nekom fizičkom aktivnošću, odvažno i uporno, kako biste se do ljeta doveli u zavidnu formu i konkurirali svim onim preplanulim isklesanim tijelima koji se ponosno prolaze po šetalištima i plažama.

Jedini problem je što se godinama niste maknuli iz svoje fotelje ili od radnog stola, kondicija vam je na nuli, a interes za vježbe opada proporcionalno s danima provedenim na strunjači. Odlična motivacija može biti da na sebe gledate kao na dvije osobe i krenete u borbu protiv one lošije, koja vam govori da vam se ne da otići na trening ili vam govori da pojedete komadić čokolade. Svi smo mi nekad počinjali vježbati i nakon nekih bezbroj puta smo uspjeli prihvatiti vježbanje kao našu dnevnu rutinu i način življenja.

Zaista, rijetki su oni kojima to uspije od prve, ali morate vjerovati u sebe. U moru fitness klubova ili teretana nije lako napraviti pravi izbor. U ovim situacijama treba prepoznati prave kvalitete fitness kluba ili teretane. Nameće se pitanje kako ukazati povjerenje određenoj instituciji i biti siguran da je baš ona odličan izbor. Prilikom odabira fitness centra ili teretane potrebno je postaviti određene kriterije. Oni se tiču stručnosti zaposlenog osoblja, programa koji nude, higijene, atmosfere koja vlada i naravno cijene usluga. U svemu tome najvažniji je Vaš cilj, pa kad ste već odlučili da krenete sa treninzima tu smo da Vam pomognemo u odabiru programa i damo nekoliko savjeta.

Ako vam je cilj: Smršavjeti

Zadovoljavajući rezultati kod gubitka težine postižu se aerobnim vježbama (aerobik, steperi, trčanje, sati plesa, cirkularni treninzi…) Vježbanje triput tjedno, svaki drugi dan, nekih 45 minuta je dovoljno da dođete u formu i organizmu vratite snagu. Idealno je u tri dana vježbati sve grupe mišića, izmjenjujući načine vježbi.

Rasteretiti se i opustiti

Za one najsmirenije, kojima odlazak u dvoranu predstavlja ideju rasterećenja i dugo očekivanog opuštanja, namijenjeni su programi body and mind, kojima je cilj dobrobit tijela i duha. Pilates i yoga i njihove dinamične verzije su idealne su za opuštanje i rad na sebi: više do fizičkog napora, ove vježbe pomažu obnavljanju kontakta s vašom intimom, jačaju leđa, zatežu mišiće cijelog tijela te vraćaju kisik u njega. Sad kada imate viziju i kada su vam se kockice sastavile ostaje da vas pokrene vaša vlastita volja i htijenje i da se javite prvom fitness centru koji vam padne na pamet. Nakon toga ostaje vam da se prepustite profesionalcima i da slušate, radite i idete zajedničkim snagama prema vašem cilju.

” Ako bismo svakom pojedincu mogli odrediti odgovarajuću količinu hrane i vježbi, ni previše, ni premalo, pronašli bi najsigurniji put do zdravlja.” – Hipokrat.

Više informacija o našoj trenerici možete naći na njezinim profilima na Facebooku i Instagramu.

Vezani članci

Leave a Reply